15 czerwca 2013

Paczuszki

Dzień dobry :) Dzisiaj króciutko o paczkach, które niedawno dostałam. Pierwsza z nich to wygrana w rozdaniu u Marty. Ja wybrałam nagrodę nr 2 w skład której wchodziły:  rzęsy technic, aplikator do nakładania rzęs technic, torebka zapachowa + mała niespodzianka. Niespodzianką okazały się: błyszczyk do ust Essence Stay Matt o kolorze 01 Velvet Rose oraz dwie próbki: Żelowa Maseczka pod oczy i na powieki od Dermiki oraz próbkę kremy firmy Nuxe. Nie mogę się doczekać kiedy wypróbuje rzęsy - nigdy nie nosiłam sztucznych, ale Marta mnie zapewniła, że dzięki aplikatorowi nie będzie to trudne. W zamian ja obiecałam umieścić zdjęcia na blogu po ich nałożeniu :) 



Drugą paczkę dostałam od Maliny z Malinowego Klubu. Do testowania mam produkty od Eveline: złoty peeling i balsam z serii 4D, Kremowy Balsam do Ciała SOS i Luksusowy Balsam Odżywczo - Regenerujący. Bardzo dziękuję, że Malina wybrała m.in. mnie - tym bardziej, że uwielbiam kosmetyki Eveline.




9 komentarzy:

  1. Także dostałam paczuszke od Maliny ;) miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paczki :)
    Czekam na recenzje kosmetyków Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Ci służyły te eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem strasznie ciekawa rzesowych efektow :D oby wszystko Ci sluzylo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania!
    I chciałabym zaprosić Cię do wzięcia udziału w KONKURSIE na moim blogu, w którym możne wygrać kurację do włosów SEBORADIN z naftą kosmetyczną :)
    Pozdrawiam,
    blondandwavy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń