3 czerwca 2013

Szampon Alterra Morela i Pszenica

Dzień dobry. Dzisiaj recenzja kolejnego szamponu od Aletrry. Tym razem w użyciu była wersja z morelą i pszenicą do włosów pozbawionych blasku i łamliwych.



OPAKOWANIE


Opakowanie 200 ml. Zamknięcie bardzo fajne - szampon idealnie się dawkuje. Nadmiar się nie wylewa i idealnie można zużyć cały kosmetyk do końca. Ponadto możemy postawić sobie buteleczkę do góry dnem - opakowanie się nie przewraca, a resztki kosmetyku spłyną na dół.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Co mnie bardzo zdziwiło - szampon jest bardzo, bardzo gęsty. Na zdjęciu tego nie widać, ale jeszcze tak gęstego szamponu nie miałam - prawie jak żel do włosów. Mi to bardzo odpowiada - idealnie nadaje się do OMO. Zapach jest bardzo przyjemny. Według mnie to mandarynka, ale równie dobrze może to być ta morela :)

CO OBIECUJE NAM PRODUCENT?


SKŁADNIKI


JAK ZADZIAŁAŁ U MNIE?

Producent obiecuje łatwe rozczesywanie po użyciu tego szamponu - tego to na pewno nie zauważyłam. Bez odżywki nie am rady rozczesać włosów po tym szamponie. I to jest tylko i wyłącznie jeden minus. Zapach ma obłędny. Nie za intensywny, ale mycie włosów takim szamponem to czysta przyjemność. Mimo, że włosy myję co kilka dni tym szamponem wystarczy umyć je raz żeby odzyskały świeżość. Idealnie sprawdza się do OMO. Olej zmywa wprost idealnie - i to też po jednym myciu. Zakup tego szamponu zachęcił mnie do wypróbowania całej gamy produktów tej firmy. Na pewno jeszcze nie raz kupię szampon tej firmy.


27 komentarzy:

  1. U mnienten szampon wzmaga przetłuszczanie z czym normalnie nie mam problemu. Wersja z granatem jest dla mnie lepsza :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja z granatem też jest świetna :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam szamponu z tej firmy, ale ten morela pszenica bardzo mnie kusi. Jednak najpierw muszę skończyć swoje zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - prześlicznie pachnie, a moje włosy uwielbiają ten szampon :)

      Usuń
  3. Szkoda, że włosów po nim nie da się rozczesać. Po Dove już bym rozczesała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po żadnym szamponie nie rozczeszę włosów, więc może nie warto sugerować się tym :)

      Usuń
  4. Fakt faktem Alterra ma dobre produkty za niską cenę, i to nie tylko do włosów, ale też olejki do masażu czy peelingi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie olejki - podobno świetnie działają na włosy.

      Usuń
  5. Ja lubię ten z Aloesem i granatem, chociaż ten też pewni bym go polubiła. Hmm a jak dla mnie gęste szampony nie są zbytnio fajne, zbyt szybko się zużywają, mimo to ich produkty są świetne i na pewno nie prędko z nich zrezygnuję. Ostatnio zakupiłam dla odmiany Facelle ale chyba wrócę z podkulonym ogonem do mojego ulubieńca od Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facelle boję się spróbować - obawiam się że moje przetłuszcające włosy nie ogarnę się po nim.

      Usuń
  6. Miałam go i bardzo lubiłam, ładnie zmywał oleje.
    Muszę jeszcze jakiegoś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona że już po jednym myciu olej był pięknie zmyty :)

      Usuń
  7. Morelowy bardzo polubiłam ;) ma fajny skład i super oczyszcza włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, ze sie nie rozczesuja jak trza po nim :) ale w sumie to tylko szampon a nie cud na wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wymagam że by moje włosy się rozczesywały po szamponie - od tego jest odżywka :)

      Usuń
  9. Kiedyś na pewno się skuszę.
    Póki co mam dość oczyszczających produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tymi szamponami, bo zawierają scs. A ja jak już stawiam na oczyszczenie to wolę ziołowe szampony. Mimo, że te z alterry cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś na pewno wypróbuję z czystej ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! wygrałaś w moim rozdaniu:D Masz szczęście do wygranych:P odezwij się do mnie to się umówimy na przekazanie nagrody (może na spotkaniu w sobotę?)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłoby miło tylko, muszę tam jakoś autem dojechać bo z Sulechowa przyjeżdżam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów o odchudzaniu :)
    www.spis-blogow-odchudzanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten szampon, sama od niedawna go stosuję i się zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoją opinię - jest świetny :)

      Usuń