9 czerwca 2013

Włosy w maju

Dzień dobry :) Wreszcie udało mi się  zrobić zdjęcie włosów. Próbowałam wczoraj, ale oczywiście nie zdążyłaby, na wczorajsze Spotkanie Blogerek Lubuskich. Na którym było oczywiście fantastycznie! A oto dzisiejsze zdjęcie:


Włosy są dwa tygodnie po farbowaniu... Zdecydowanie za duża przerwa jak na mnie - widać już siwe włosy :/ Przed zrobieniem zdjęcia włosy były myte OMO, następnie suszenie w koszulce bawełnianej, potem żel lniany domowej roboty. Ten miesiąc był dla moich loków tragiczny... Przez deszcz, bardzo mocno się puszyły, a skręt był mierny...

Co do samej pielęgnacji - w dalszym ciągu biorę drożdże piwowarskie w tabletkach, codziennie piję herbatkę ze skrzypo-pokrzywy. Ponadto po każdym myciu używam wcierkę z Radicala. Staram się myć je jak najrzadziej. Rozczesuję je tylko gdy są mokre i mam na nich odzywkę (d/s, b/s, maskę do włosów). Dzisiejsze suszenie do była rozpusta - zaraz jedziemy do rodziców, a ja oczywiście się nie wyrabiam w czasie :D Co do stosowanych kosmetyków - możecie zobaczyć w zakładce tableki jakie produkty do włosów stosowałam w zeszłym miesiącu :) Pozdrawiam serdecznie :)


16 komentarzy:

  1. zazdroszczę tych blogerskich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania te są faktycznie niesamowite!

      Usuń
  2. bardzo ładnie się skręcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że po kilku godzinach już tak ładnie nie wyglądały...

      Usuń
  3. Jakie ty masz piękne włosy :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jakie gęściory<3 Gdzie Ty widzisz siwe włosy??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na moje możliwości to są faktycznie gęste. Ale siwych mam już dużo - całe szczęście, że na zdjęciach nie widać :D

      Usuń
  5. Ładne włosy :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ci się pięknie włosy błyszczą i gdzie Ty masz te siwe włosy ? ;d pięknie Ci się kręcą, ja właśnie postanowiłam wrócić do naturalnych loków a raczej fal :)
    obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skręt mierny, ale taki już urok falowańcokręciołków :) Raz proste, rak afro.. i cóż poradzić, jak nie kochać?
    A kolor wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłyby się zdecydować na jedno kręcenie/falowanie... A tutaj ciągle misz-masz :D

      Usuń