22 sierpnia 2013

Bielenda - Dwufazowy olejek do kąpieli IMBIR & KARDAMON

Dzień dobry! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny dwufazowy olejek do kąpieli od Bielendy. Tym razem jest to olejek, który swój zapach zawdzięcza egzotycznej Azji. Imbir, kardamon i olejek z orzechów makadamia tworzą razem niezwykłą mieszankę zapachów, które otulają nas w trakcie kąpieli.

Wyrusz w podróż marzeń
Odkryj niezwykły świat egzotycznych zapachów i roślin
Zanurz się w świecie rytualnej pielęgnacji ciała


OPAKOWANIE

Olejek znajdziemy w przeźroczystej butelce o tej nieszczęsnej szerokiej nakrętce... Poza tą jedną niedogodnością grafika opakowania jest bardzo elegancka i stylowa. Przede wszystkim ogromny plus za to, przeźroczystość - wiadomo kiedy produkt się kończy.

SKŁAD


Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cocamidopropyl Betaine, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Propylene Glycol, Glycerin, Zingiber Officinalis (Ginger) Root Extract, Elettaria Cardamomum (Cardamom) Extract, Citric Acid, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, CI 14700 (FD&C Red No. 4), CI 19140 (Acid Yellow 23).


KONSYSTENCJA, KOLOR, ZAPACH


Po zmiksowaniu się dwóch warstw powstaje kremowa gęsta pianka. Pachnie bardzo słodko - jedyny taki zapach w całej kolekcji olejków, ale najbardziej zbliżony to tego olejku. Mi zapach przypadł do gustu, aczkolwiek nie jest to mój faworyt.

CO OBIECUJE PRODUCENT?


Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Azji – zapewnia wyjątkową kąpiel w delikatnej śmietankowej pianie. Twoja skóra odzyska niezwykłą gładkość, jędrność i właściwe nawilżenie, a ciało odpręży się po stresie i napięciu całego dnia. Intensywny i egzotyczny aromat soli wspomaga siły witalne, dodaje energii, poprawia samopoczucie.

O piękno Twojej skóry zadbają IMBIR i KARDAMON – znane z właściwości delikatnie rozgrzewających, przyspieszających przemianę materii, wspomagających spalanie tkanki tłuszczowej, oczyszczającej z toksyn.

Zawiera BIO OLEJEK MAKADAMIA – NATURALNE ŹRÓDŁO JĘDRNEJ SKÓRY.

MOJA OPINIA O PRODUKCIE


Tak jak pozostałe olejki z tej serii ten także bardzo polubiłam. Jeżeli chodzi o gładkość skóry i relaks w czasie kąpieli - z tym się zgadzam w 100 %. Niestety olejek nie nawilża skóry tak jak bym chciała, ujędrnienia ciała także nie zauważyłam. Śmietankowej piany wystarczyło mi niewiele żeby umyć całe ciało. Zapach jest słodki i przywodzi mi na myśl egzotyczną Tajlandię, świątynie Buddy oraz kolorowe stroje i przepych z filmów Bollywood. Wielką zaletą dwufazowych olejków od Bielendy jest długo utrzymujący się zapach na skórze - w tym przypadku jest podobnie. Czasami jeszcze długo po kąpieli siedzę przed telewizorem i się wącham :D Szczerze polecam ten olejek tym którzy oczekują niecodziennego zapachu i konsystencji żelu pod prysznic.


Ten artykuł znajdziecie również tutaj: przepis-na-kobiete.pl

7 komentarzy:

  1. ja też tęskniłam! dzięki:)) co u Ciebie słychać?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzyłam na nie ostatnio w hebe, ale muszę mojego Johnsona wykończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o dwufazowym olejku do kąpieli. :D Obie przyprawy bardzo lubię, więc zapach musi być świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciepły i aromatyczny :)

      Usuń
  4. lubię takie zapachy. z dwufazowych olejków do kąpieli miałam tylko te z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tych z Joanny nie miałam - jak się sprawdzały?

      Usuń