12 sierpnia 2013

Spotkanie Blogujących Babeczek

Witajcie! Dzisiaj krótka informacja o zbliżającym się spotkaniu w którym mam zaszczyt uczestniczyć. Mianowicie - spotyka się 13 Blogujących Babeczek  w Gorzowie Wielkopolskim 7 września. Już się nie mogę doczekać aż poznam tyle wspaniałych blogerek :) Oczywiście nie mogło zabraknąć baneru informującego o naszym malutkim zjeździe :)


A oto lista dziewczyn które biorą udział:
Dailycooking - organizatorka 

Mam nadzieję na świetną zabawę i cudowne nowe znajomości :) Już się nie mogę doczekać!


16 komentarzy:

  1. Super! Sama chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogę się doczekać naszego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda. Że wcześniej nie zauważyłam bo ja też jestem z Gorzowa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, będziemy pamiętać o Tobie przy najbliższym spotkaniu :)

      Usuń
    2. O to by było super!! Tak to jest jak się robi małe wakacje od bloga : p

      Usuń
    3. Wiadomo - im nas więcej tym lepiej :)

      Usuń
  4. oj tam, zaraz robicie ze mnie organizatorkę :D przecież wszystkie bierzemy udział w przygotowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto wpadł na pomysł spotkania i załatwił lokal ? :)

      Usuń
    2. oj tam, oj tam :D
      to przecież nic trudnego :)

      Usuń
  5. Cześć. Mam pytanie - czy rozczesujesz swoje kręcone włosy? Ja robię tak, że przed myciem je rozczesuje potem je myję i od tego momentu ich nie rozczesuje aż do następnego mycia. Proszę powiedz mi jak to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy ich nie rozczesuje przed myciem - kręconych włosów nie rozczesujemy gdy są suche bo wtedy bardzo łatwo uszkodzić strukturę włosa. Ja rozczesuje włosy albo w trakcie ich mycia (gdy mam nałożoną odżywkę/maskę) albo już po plumkingu gdy są jeszcze mokre.

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam, że dużo ich wyrywam...Ale słyszałam także, że włosy mokre pod wpływem szczotki również się niszczą także pogubiłam się w tym wszystkim..A jeśli uskuteczniam olejowanie (wcześniej robiłam to tak, że rozczesywałam włosy suche nakładałam oleje i potem znowu rozczesywałam, plotłam warkocza rano znowu rozczesywałam i myłam i nie rozczesywałam włosów do następnego mycia) to teraz mam olejować na mokro bo tylko wtedy mogę rozczesywać włosy tak?

      Usuń
    3. Po pierwsze - włosy kręcony rozczesujemy tylko i wyłącznie grzebieniem o szerokim rozstawie zębów. Szczotką poniszczysz swoje loki niezależnie od tego czy będziesz je rozczesywać na mokro czy sucho. Osobiście nie widzę potrzeby żeby włosy rozczesywać przed olejowaniem i potem jeszcze raz przed myciem. To przecież w trakcie mycia najbardziej włosy się plączą (to też zależy od techniki mycia). Włosom kręconym w zupełności starczy jak rozczeszesz je raz gdy będą mokre. Wiele blogerek kręconowłosych pisze, że rozczesuje włosy palcami podczas ich mycia - nie stosują w ogóle grzebienia. Znam również dziewczyny które swoich loczków nie rozczesują zupełnie.

      Usuń