5 sierpnia 2013

'Testuję z Maliną' - BioHYALURON 4D KWAS HIALURONOWY Kremowy balsam do ciała SOS

Dzień dobry :) Dzisiaj kolejny produkt w ramach akcji 'Testuj z Maliną'. Tym razem będzie to Intensywnie regenerujący kremowy balsam do ciała SOS.


OPAKOWANIE



Opakowanie jest poręczna butelka z pompką o pojemności  ml. Dzięki tej pompce nałożymy na rękę idealną porcję produktu. Niestety nie widać kiedy balsam się skończy - a jak wiadomo w balsamach z pompką duża ilość produktu zostaje na ściankach, więc sądzę że będę musiała rozcinać pudełko, aby wszystko dokładnie zużyć.

KONSYSTENCJA, ZAPACH


Balsam jest bardzo gęsty. Jedno naciśnięcie pompki i mam porcję kremu potrzebną do wtarcia jednej nogi. Jeżeli chodzi o zapach - nie mam pojęcia czym to pachnie... Według mnie najbardziej zbliżony jest zapach mentolowy. Z tym, że ja mentol bardzo lubię, a zapach tego balasmu wybitnie nie przypadł mi do gustu.

SPOSÓB UŻYCIA


SKŁADNIKI


CO OBIECUJE PRODUCENT?


JAK ZADZIAŁAŁ U MNIE?

Zupełnie nie wiem jak mam się odnieść to tego balsamu... Używałam go przez cały lipiec po każdej kąpieli gdyż mam bardzo suchą skórę - zwłaszcza na nogach. Na co liczyłam? Na nawilżenie skóry bez tłustej warstwy balsamu na ciele. Ale w moim przypadku jakoś nie chciał się ten balsam wchłaniać... Zawsze na skórze zostawała cieniutka, tłusta, lepka masa. 


To, że błyskawiczne wchłanianie balsamu u mnie się nie sprawdziło nie dyskwalifikuje go zupełnie. Chcę zaznaczyć, że używałam go w czasie największych upałów - zimą może skóra inaczej by zareagowała. Poza tym, balsam ten faktycznie nawilża i wygładza skórę - ale jest to tylko efekt do kolejnej kąpieli. Podsumowując - balsam interesujący i spróbuje go kupić gdy przyjdą jesienne chłody - może wtedy bardziej się z nim zaprzyjaźnię. Póki co odkładam go na półkę.


4 komentarze:

  1. wolę ten z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam bardzo suchą skórę. Używałam nalsamu Eveline S.O.S czy jakoś tak (z czerwonym krzyżykiem) bardzo mi pomógł po zimie. Ten też przykuł moją uwagę w drogerii, ale po Twojej recenzji sama nie wiem co myśleć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten balsam ale jeszcze nie używałam, szkoda, że zostawia taką tłustą warstwę bo nie lubię tego uczucia ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też zapach nie przypadł do gustu, ale balsam sobie u mnie świetnie poradził z suchymi piętami

    OdpowiedzUsuń