17 sierpnia 2013

'Testuję z Maliną' - Eveline ExtraSoft bioOLEJEK ARGANOWY - Luksusowy balsam odżywczo-energizujący

Witam! Dzisiaj ostatnia już recenzja kosmetyków które dostałam w ramach uczestnictwa w Malinowym Klubie. Dzisiaj będzie to Luksusowy Balsam Odżywczo - Energizujący od Eveline.

OPAKOWANIE


Opakowanie standardowe dla Eveline - wygodna w trzymaniu tubka z pompką. Jedyny minus to ten, że nie zauważymy kiedy produkt nam się skończy.

KONSYSTENCJA I ZAPACH



Balsam jest gęsty, ale mimo tego świetnie wchłania się w skórę. Jeżeli chodzi o zapach - mi przypomina cytrusowy. Bardzo mi się on spodobał - jest orzeźwiający dlatego idealny na lato.

SPOSÓB UŻYCIA ORAZ CO OBIECUJE NAM PRODUCENT? 


SKŁADNIKI


INNE INFORMACJE Z OPAKOWANIA


JAK ZADZIAŁAŁ U MNIE?

Totalnie miłe zaskoczenie! Po regularnym stosowaniu tego balsamu byłam nastawiona bardzo sceptycznie do kolejnego. A tutaj taka miła niespodzianka! Przede wszystkim balsam idealnie się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Po kilku minutach nie czuć żebym coś w siebie wklepywała. Ale mimo tego zapach czuć  bardzo długo - a jest on nieziemski. Bardzo orzeźwiający i energizujący. Po użyciu tego balsamu skóra jest widocznie nawilżona i odżywiona. Ten balsam spodobał mi się dużo bardziej niż ten ze złotej serii. Jestem pewna, że kupię go ponownie i wszystkim będę go polecać bo naprawdę jest świetny.


5 komentarzy:

  1. uwielbiam ten balsam :) ma przepiękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest cudowny! Ale i wchłanianie balsamu jest zaskakujące :)

      Usuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć. wydaje się być całkiem fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży plus za pompkę i olejek arganowy wysoko w składzie! Niestety parabeny wykluczają ten kosmetyk u mnie :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń