1 września 2013

Sylwia Wiesenberg - czyli polska instruktorka fitness, która robi karierę w USA

Część z Was na pewno już o niej słyszała - miała być kolejną, po Ewie Chodakowskiej, trenerką Polek. Pokazała się kilka razy w telewizji, było o niej kilka artykułów. Spodobała mi się ze względu na swoje zestawy ćwiczeń, które są naprawdę wykańczające. Zdecydowanie nie są to zestawy dla początkujących. Ja sama próbowałam z nią poćwiczyć kilka miesięcy temu, ale... nie dałam rady :D Jestem przekonana, że niedługo spróbuje jeszcze raz (ale na razie chcę skończyć z Jillian).


Sylwia jest Polką, która na stałe mieszka w USA i na co dzień prowadzi zajęcia w klubie Complete Body na Manhatanie (gdzie robi furorę wśród amerykanek!). Ma dwójkę dzieci: 8-letniego Aleksandra i 6-letnią Zosię. Studiowała w Australii, Ameryce i we Włoszech, pracowała w dziedzinie finansów, którą porzuciła dla swojej pasji - fitnessu. W pewnym momencie uznała, że chce lepiej wyglądać 'po' ciąży niż 'przed' nią i tak oto stworzyła swój autorski program "Tonique".

Jej program zawiera połączenie tańca, gimnastyki, biegów i narciarstwa. Ćwicząc z Sylwią trenujemy całe ciało, aczkolwiek najbardziej mają się zmęczyć nam nogi i pośladki. Program od Sylwii do ćwiczenia dla każdej kobiety, a zwłaszcza tych pań po ciąży. Wszak fitnessem zajęła się aby pomagać kobietom wrócić do pięknych sylwetek z czasów przed urodzeniem bobasów.


Ale to nie wszystko - Sylwia (chyba jak każdy trener) kładzie nacisk na zdrowe odżywianie i poprawę samopoczucia. Oprócz treningu bardzo duże znaczenie ma dieta. Jedzenie nie powinno być naszym wrogiem. Możemy jeść wszystko, ale w niewielkich ilościach - z zaznaczeniem, żeby na co dzień starać się jeść  pełnoziarniste produkty, kasze, zielone warzywa, chude mięso i ryby. I chyba najważniejsze - musimy pozbyć się z głowy obrazków chudych jak szkapa modelek po retuszu w programach graficznych. Każda z nas jest inna i każda z nas może sprawić, że nasze ciało nabierze pięknego fit kształtu. Nie ma sensu porównywać się do innych. 

Sylwia wydała już kilka płyt: Tonique Born To Move, Energy Mat, Tonique Sculpt Dynamics, Tonique Premier, Tonique Cardiomat, Tonique 2 i Tonique Mat. Na allegro w polskiej wersji językowej znajdziemy  Energy Mat  (40 zł) oraz Tonique Ćwicz żeby żyć (60 zł). Oprócz tego na You Tubie na swoim kanale Sylwia wrzuca dużo filmików z ćwiczeniami: http://www.youtube.com/user/ToniqueFitness 

Mam nadzieję, że chociaż troszkę zachęciłam Was do obejrzenia jej filmików i może do zaczęcia ćwiczeń razem z nią.

Ten artykuł znajdziecie również tutaj: przepis-na-kobiete.pl


14 komentarzy:

  1. Widziałam chyba jeden jej filmik instruktażowy, babka wydaje się naprawdę w porządku, jednak powaliła mnie fala krytyki i niechęci do niej spowodowana.. jej małym biustem :x Czego to ludzie nie wymyślą..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to jej mały biust wręcz się chwali - mimo popularności i pieniędzy cieszy się ze swojego ciała i nie ma zamiaru niczego sztucznie poprawiać :)

      Usuń
  2. póki co ćwiczę pilnie z Ewką i Mel B. ale dzięki za info! nigdy o niej nie słyszałam, a na pewno za jakiś czas spróbuje wybrać od niej jakieś treningi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam Mel B, ale do Sylwii na pewno podejdę - chciałabym tylko wrócić do formy z przed wakacji :)

      Usuń
  3. I takie osoby się chwali :D a ja zazdroszczę jej figury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że pięknie wygląda po dwóch ciążach?

      Usuń
  4. wow...super...nigdy o niej nie słyszałam,próbowałam już ćwiczyć z Mel B,ale z systematycznością u mnie kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi mówisz o systematyczności? ja od lipca nie ćwiczyłam... Lenistwo to moja najgorsza wada :/

      Usuń
  5. oo.. o niej nie słyszałam, post jak najbardziej mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto przejrzeć jej ćwiczenia :)

      Usuń
  6. Ja też o niej nie słyszałam i też jestem za postem o niej. :) A poza tym to super prowadzisz bloga. :)

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - cieszę się, że Ci przypadł do gustu :)

      Usuń
  7. Podziwiam kobiety, które mają wytrwałość i ćwiczą :)

    OdpowiedzUsuń