7 października 2013

Po przerwie, czyli powrót do regularnych ćwiczeń

Lenistwo to moje drugie imię... Ale jak ktoś kiedyś zauważył - po spadnięciu na same dno można się tylko odbić w górę! Po trzymiesięcznej przerwie, lenistwie totalnym i bezskutecznym szukaniu pracy biorę się w końcu za siebie! Przez wrzesień trzy razy próbowałam podejść do kolejnych zestawów z Jillian, ale chyba mi się ona trochę przejadła i nie dałam rady...Postanowiłam więc znaleźć sobie coś zupełnie innego. Padło na Brazilian Butt Lift.


Poczytałam trochę komentarzy o tym programie. Było chyba tyle samo pozytywnych co negatywnych, ale uznałam, że jak nie spróbuje to się nie dowiem co i jak. Po pierwszych kilku dniach stwierdzam, że wybrałam idealnie! Program raczej nie dla zaawansowanych, ale bardzo dobry dla osób takich jak ja - wychodzących z uśpienia wakacyjnego :) Jeżeli ktoś jest fanem Zumby ten program też mu się spodoba ze względu na taneczne cardio. O szczegółach napiszę w najbliższym czasie. Dzisiaj chciałam Wam tylko pokazać nowe zdjęcia, wymiary a także tabelkę, którą dostałam od Fitness Mam. Tabelka rewelacyjna, pozwala kontrolować w przejrzysty sposób ilość trenigów, zrzucone cm i kilogramy. Do obejrzenia <tutaj>. Zaczęłam ją wypełniać od  października i mam nadzieję, że wytrwam do Sylwestra :) A teraz czas na najstraszniejsze - czyli zdjęcia:







W zakładce AKTUALIZACJA WYMIARÓW można porównać zdjęcia. Po tabelce widać, że cm to ubyło oczywiście tam gdzie nie powinno - czyli w biuście :/ No cóż  - tak bywa. Ważne jest natomiast to, że nie zarosłam jakoś strasznie przez trzy miesiące posuchy :) Nie ma więc co narzekać tylko brać się do roboty!


13 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i dużo wytrwałości! :)
    Będę śledzić Twoje postępy :)))

    Ja ćwiczyłam prawie miesiąc, potem praca i teraz ćwicze jak mi się zachce, czyli rzadko :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i mnie taki program by się przydał :) Musze zrknąć , a nuż będzie fajnie :) Kochana, figurę masz dobrą, no ale kondycja i ruch też ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ruchu nigdy nie zaszkodzi, ale przydałoby się również pozbyć 'boczków' :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i też musze zabrać się za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj sie ,wytrwałości a osiągniesz cel:) zajrzyj do mnie może Ci mój wpis pomoże,bo udało mi się schudnąć 25kg i to zdrowo,w 4 miesiące.http://asiawkuchni.blogspot.de/2013/09/jak-stracilam-25kg.html
    Pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, podziwiam Cię za wytrwałość :) trzymam kciuki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzę że wakacje obijałyśmy się obie :) Ja od października również zaczęłam ponownie, jak na razie 3 dni ćwiczyłam, mam trochę ciężko przez ciągłe bycie w trasie, tak pewnie byłoby więcej dni.. :((
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i wytrwałości :) MI też się ciężko zmobilizować i wytrwać w ćwiczeniach czy bieganiu, ale zawsze warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń