6 października 2013

Rozdanie z okazji Pierwszych Urodzin!

Z racji, że już niedługo minie rok od pierwszego wpisu zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu. 


Do wygrania są następujące kosmetyki:
- balsam do ciała Pink Chiffon firmy Bath & Body Works,
- fluid kryjący Perfect Cover firmy Virtual,
- błyszczyk do ust Juicy Explosion firmy Virtual,
- lakier do paznokci Paese,
- kremowy balsam do ciała SOS z kwasem hialuronowym do Eveline,
- serum nawilżająco-wygładzające od Eveline,
- przeciwzmarszczkowy krem nawilżający BB 9w1 do Eveline.


 Wszystkie kosmetyki są nowe i nieużywane.
Podstawowym warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest publiczne obserwowanie mojego bloga oraz wrzucenie baneru do paska bocznego na swoim blogu. Zgłoszenia można wysyłać do 15 listopada. Paczkę wysyłam tylko  na terenie Polski!

Dodatkowo można:

* polubić fanpage bloga na Fecebook'u + 1 los
* obserwować mnie na bloglovin + 1 los
* informacja o rozdaniu w poście + 1 los
 * dodanie mojego bloga do blogrolla + 1 los
 * Top Komentatorka + 2 losy

Zapraszam do wypełnienia ankiety :)




Życzę powodzenia!


13 komentarzy:

  1. Oj kusisz Kobieto! I to nic, że mam w zasadzie to samo w szafce (no dobra, lakier i błyszczyk są inne) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie się zgłoszę jak będę miała czas. zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poszło :)
    zapraszam na rozdanie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszłoooo! Pierwsze rozdanie w jakim biorę udział:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam szczescia do rozdan, ale sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy wyniki Rozdania z okazji I urodzin? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń