25 listopada 2013

Kolejny powrót :)

Witajcie! Oj długo mnie nie było... Muszę zapowiedzieć kilka zmian na blogu. Pojęcia nie mam jeszcze jak to wszystko zrobić, ale mam nadzieję że coś wymyślę :) Przede wszystkiem na pewno niedługo pojawi się zaległa recenzja Brazil Butt Lift - mimo wrodzonego lenistwa udało mi się skończyć  ten program miesiąc temu. Ponadto mam mnóstwo zaległych recenzji kosmetyków - więc mam o czym pisać :)


Jeden z powodów dla których zupełnie nie miałam czasu żeby odpalić laptopa było to że wreszcie znalazłam pracę! Niestety praca cały dzień przed komputerem, w godzinach chyba najgorszych na świecie: od 10 do 18. Te z Was które mają podobną pracę czują na pewno podobnie - po powrocie do domu włączanie kolejnego komputera to ostateczność. Ale systuacja w kraju jaka jest taka jest więc nie ma co narzekać - trzeba brać co dają :)

Wszystko byłoby super gdyby nie to, że w październiku zaczął mnie bradzo boleć brzuch - zwłaszcza po ćwiczeniach. Ból w podbrzuchu po areobiku był rwący, a w ciągu dnia bolało mnie tak jak podczas miesiączki. Wszystkie wiemy, że to nic fajnego... Ale po odwiedzeniu lekarza okazało się, że jestem w ciąży!


Nasze maleństwo ma już 10 tygodni,a Szanowny Małżonek nie może już się doczekać końca czerwca :) Z racji złego samopoczucia musiałam rzucić pracę i wróciłam do siedzenia w domu. Tak więc, jak się w sobie zbiorę to powrócę do regularnych wpisów :) Pozdrawiam serdecznie :)




29 komentarzy:

  1. Gratulacje dla przyszłej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chyba jeszcze nigdy nie byłam tak szczęśliwa :)

      Usuń
  2. Gratulacje Kochana! Super niespodzianka (: Dbaj o siebie *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) właśnie skonczyłam ćwiczyć - 25 minut ćwiczeń dla ciężarnych i zmachałam się jak przy 45 minut cardio z Jillian :D

      Usuń
  3. Aaaaa!!! Gratulacje Kochana! A rozmawiałyśmy jeszcze o tym w Gorzowie :D
    Dużo zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało nam się bardzo szybko z dzidziusiem :) Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  4. Wspaniała wiadomość :) Gratuluję. Dziecko to najpiękniejszy prezent dla rodziców. I co tam sylwetka, brzuszek czy inne niedoskonałości, liczy się życie :)
    Tak w ogóle, jak pamiętam, figurę masz bardzo ładną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! Już się wręcz nie mogę doczekać kiedy poczuję pierwsze ruchy w brzuszku :)

      Usuń
  5. ANKA! Ale wieści radosne!!!! gratulujemy i kciuki trzymamy!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Mam nadzieję że na kolejne spotkanie zdąże przyjechać :)

      Usuń
  6. o ranyyy! To musiała być super wiadomość! gratuluję i dużo zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że bardzo chcieliśmy dzidziusia to i tak byliśmy bardzo zaskoczeni :)

      Usuń
  7. Ojejku ale super!! Bardzo Ci gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję! Cudowna wiadomość :) Powiedz Fasolce "cześć" od cioci Czarodziejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu pierwszy raz i proszę na jaką wiadomość trafiłam-będzie dzieciątko :) ogromnie gratuluję i życzę zdrówka Wam obojgu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulejszyn ! :) bedziemy tu za Tobą tesknić :) znów... :p

    OdpowiedzUsuń
  11. O jacie! Ale cudownie! Gratulacje kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, gratulacje! :) :*
    Przy okazji jeszcze raz dziękuję za paczkę :) dotarła cała i zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you pertaining to taking turns the following superb subject matter on your website. I came across it on the internet. I am going to check back again if you publish much more aricles.
    jeux de foot 3d

    OdpowiedzUsuń
  14. o jacie! Korzystaj z czasu w ciązy mija szybko, potem z dzieckiem jest zupełnie inaczej, świat sie wywraca. Oj lubiłam ciażę :) szkoda że nie trwa dłużej (dużo mniej wygodnie jest nosić na rekach dziecko :P:P) hihihi Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Czy mogłabyś podpytać swoją fryzjerkę jakiej farby używa na twoje włosy? Mamy taki sam kolor naturalny, a twoje włosy po farbie są nie-ziem-skie. Mój email: stopxpauza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń