3 lutego 2014

II trymestr czyli powrót sił

Witajcie Kochane ! Dzisiaj napiszę Wam o ćwiczeniach które wykonuje w ciąży. Od razu chcę zaznaczyć, że mój lekarz zalecił ćwiczenia ponieważ moja ciąża przebiega prawidłowo i nie było żadnych przeciwwskazań.

Po próbach ćwiczeń na początku ciąży poddałam się. Ale od około 17 tygodnia zaczęłam się czuć rewelacyjnie i poczułam się jak bym mogła góry przenosić - sprzątnęłam więc we wszystkich szafach :) Już się wręcz nie mogę doczekać kiedy przyjedzie moja siostra i umyjemy okna :D Dom sprzątam co drugi dzień - wcześniej musiałam się zmuszać żeby sprzątnąć raz na dwa tygodnie... Z racji wspaniałego samopoczucia postanowiłam spróbować znowu z ćwiczeniami dla ciężarnych.

źródło

Na początek postanowiłam spróbować ćwiczeń z piłką.  Jakoś filmiku taka sobie, ale ćwiczenia bardzo fajne. Całość trwa 20 minut i wydaje mi się, że jest to optymalny czas ćwiczeń dla mnie w tym okresie. 


Teraz mój zdecydowany faworyt (pewnie dlatego, że przypomina mi czasy kiedy miałam płaski brzuch :D). Niezawodna Tiffany! Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam gdy zobaczyłam, że Tiff zrobiła 3 (tylko tyle znalazłam) zestawy dla ciężarnych. Te ćwiczenia są oczywiście męczące - po pierwszym razie miałam zakwasy :D W planach mam zamiar robić je co drugi dzień na zmianę z ćwiczeniami z piłką i pilatesem. A oto te trzy filmiki:

Pretty Positive Pregnancy Workouts-Firm, Fit and Fancy Bodysculpting Workout


 10 minute Pretty Postive Pregnancy Cardio Workout with Tiffany Rothe! 


 Pretty Positive Pregnancy Workouts Part 3- butt toning, arm tightening, waist shaping workouts!


Pilatesu jeszcze nigdy nie ćwiczyłam, ale mimo wszystko postanowiłam spróbować. Znalazłam bardzo przyjemne filmiki. Części są cztery - podzielona tak, że można robić każdą osobno, ale też mmożna je łączyć. Ja póki co robię po dwa - wtedy właśnie wychodzi 20 minut ćwiczeń. Tutaj wrzucam Wam część pierwszą.


Jest jeszcze kanał na You Tubie pani Angeliki Piórko.

Ma ona w zestawie ma 26 filmików na kobiet w ciąży i mnóstwo zestawów ćwiczeń dla kobiet 'nie w ciąży' :D Tutaj podaję link <KLIK>. Póki co przymierzam się do tych ćwiczeń, ale Tiffany kusi bardzo :) 

Jeżeli znacie jeszcze jakieś fajne ćwiczenia dla ciężarówek to proszę piszcie - na pewno chętnie spróbuje jakiś nowości. Pozdrawiam serdecznie :)




2 komentarze:

  1. Gimnastyka owszem, byle bez przesady :)Za moich czasów , lekarz kazał duzo spacerować. Tak więc maszerowałam ile się dało. :)
    Powodzenia życzę, czas szybko zleci a potem maluszek będzie już w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie w 2 trymestrze zdecydowanie lepiej się czułam. Bo już nie byłam taka senna i chciało mi się więcej robić :)

    OdpowiedzUsuń