7 sierpnia 2014

Udało mi się!

Wczoraj zdałam sobie sprawę jak bardzo jeszcze się nie przyzwyczaiłam do posiadania bobasa... Rano nie dałam rady wstać na planowany trening, ale uznałam że w trakcie dziennego spania córci poćwiczę. A tu jak na złość Zuzia uznała że nie będzie spać cały dzień, a wieczorem jeszcze troszkę popłacze. Tak więc trening poranny okazał się treningiem wieczornym. Już teraz wiem, że musi mi przyświecać zasada: "co tylko możesz zrób teraz, bo później na pewno nie będziesz miała na to czasu" :D

Ale za to dzisiaj udało się! Zaraz po karmieniu o 5.30 wstałam i zrobiłam cardio z programu Brazil But Lift Leandro Carvalho (ten program już cały zrobiłam przed ciążą, więc postaram się niedługo coś więcej o nim napisać). Nawet nie wiecie jaka jestem z siebie dumna... :) Dodatkowo pobrałam sobie motywator od dziewczyn z bloga FitnessMamy wracają do Formy i teraz mam super dzienniczek treningów do wypełniania. Polecam wszystkim tego bloga, bo można tam znaleźć dużo fajnych informacji dotyczących diety i ćwiczeń. A ponadto Asia tworzy niesamowite grafiki do pobrania - np. tabela poniżej. Jak widzicie ja już swoją zaczęłam wypełniać - stawianie krzyżyków daje ogromną radochę po wykonanym treningu :D 

Na zielono zaznaczam treningi poranne - jestem ciekawa czy uda mi się wstać chociaż 3 razy w tygodniu. Na niebiesko treningi robione w ciągu dnia i wieczorem. Jak widzicie zaznaczyłam też spacery z Zuzią. Mój wózek waży 15 kg, dziecko 5 kg a park mam na górce, więc jak najwięcej staram się pchać wózek pod górę - zawsze to jakieś wzmocnienie nóg i pośladków :)




7 komentarzy:

  1. puknij sie w głowe i zajmij dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka nie ćwiczy, gdy dziecko płacze, tylko gdy dziecko śpi lub sama ma wolny czas. Dlatego powyższy komentarz nie ma sensu, a Anonim raczej sam powinien puknąć w głowę i zająć sobą.

      Usuń
    2. Tak to jest gdy ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem...

      Usuń
  2. Tak trzymaj,bardzo ważne jest żeby w tym wszystkim znaleźć czas dla siebie i czuć się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Warto jest wstać przed 6 rano żeby mieć chwilę tylko dla siebie :)

      Usuń
  3. Super gratuluje :D Trzymaj tylko tak dalej :) Nie ma co w byciu mamą najważniejsze jest dziecko ale i też to by być zdrową mamą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po tych porannych ćwiczeniach mam takiego powera na resztę dnia, że aż sama się dziwię :)

      Usuń