5 sierpnia 2014

Zaczynamy !

Moja córcia skończyła już pierwszy miesiąc - nadszedł więc czas na wizytę kontrolną u ginekologa. I bardzo mnie ucieszyła wiadomość, że... mogę już wrócić do ćwiczeń!!! Sądziłam, że będę musiała jeszcze poczekać, a tutaj taka niespodzianka :) Tak więc od jutra zaczynam - uznałam, że nie ma sensu czekać do poniedziałku, bo i po co. Plan jest taki - na początek skromnie - rano, na czczo pół godziny zumby lub jakiegoś innego cardio. A jak Zuzia wieczorem szybko zaśnie to kolejny trening zumbowy - tym razem z hantlami. Tak więc jutro pierwsze po-ciążowe mierzenia i do dzieła! Trzymajcie za mnie kciuki :)





9 komentarzy:

  1. Super;-) Ja wiem jak z niecierpliwością czekałam, aż gips z nogi zdejmą i pozwolą biegać;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wiesz co ja czułam całe 9 miesiecy :D

      Usuń
  2. trzymam kciuki :) i jak znam Ciebie, to bardzo szybko będą widoczne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a z tymi efektami to zobaczymy za miesiąc :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia i szybkiego powrotu do formy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że mogę już zacząć coś ze sobą robić, bo odnoszę wrażenie że wszystkie mięśnie mi zanikły :D

      Usuń
  4. No to super - trzymam kciuki, żeby udało Ci się osiągnąć jak cel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Miłych treningów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości w dążeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń