10 września 2014

Na wesoło :)



źródło

23 komentarze:

  1. hahahah dobr:D moje włosytak po suszarce wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa.. czemu mnie nic nie dziwi.. heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, aż przypomniała mi się moja przygoda z wałkami. ;D A co do wiaterku, to tak chyba się dzieje przy każdych włosach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe dobre. Jak ja to doskonale znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha wiaterek i pianka do włosów to 100% prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam proste, a zawsze marzyłam o kręconych :D haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha! Tak właśnie wygląda rzeczywistość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd ja to znam?:))
    Dodałam post o 30dniowym wyzwaniu pośladkowym, mogłabyś podzielić się w komentarzu swoimi odczuciami? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nominowałam Cie na Libster Blog Award: http://kolorowy-kraj.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-2015.html
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100% racji :D a wiatr prawdziwy aż za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. sama prawda. nic dodać, nic ująć :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ni ofertas rimedo por la traktado de diversaj sanproblemoj, uzante drogoj kiuj estis provizita kaj greno povas kuraci la malsanon tute.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny obrazek. W zabawny sposób ukazana sama prawda :)

    OdpowiedzUsuń